tisdag 14 september 2010

Godmorgon

Sitter här med min kaffekopp, tittar på regnet utanför och lyssnar på vildingarna river lägenheten, suck..
Hade storstädning igår så nu idag behöver jag bara dammsuga så är allt klart. Skönt att få det gjort så man slipper tänkte på det. =)

Lille bror var här en sväng på kaffe igår, kanske blir det en tur idag med, *yippie*. Men lille och lille, han är inte så liten längre xD Gillar bara att säga lille för jag vill inte att han ska bli stor ^^.

Imorgon bli ett extra långt nattpass på jobbet, men sen ska jag få träffa mina pinglor om allt går som det ska! Saknar mina tjejer och våra myskvällar..

Annars så sitter jag mest uttråkad.. Längtar tillbaka till Tunisien när jag tittar ut.. så deprimerande svenskt höstväder så jag nästan vill gråta. blää

1 kommentar:

Anonym sa...

Det måste bli av nu! Vi ses ju så sällan tillsammans!
Puss

Tee