onsdag 20 oktober 2010

Varför så inbiten i vana?

Sitter och undrar varför i ... man sitter och gör sigsjälv förbannad över ett spel? Ja, jag är en sån där WoW nörd och har spelat i 6 år nu.. den senaste patchen var inför den nya expansionen som kommer i december men tack vare patchen så har hela spelet ballat ut, hängt sig och ställt till med alla möjliga problem. Så nu sitter jag här och är vansinnig att det inte funkar som det ska och att jag knappt kan göra nåt i spelet.. egentligen så borde jag slutat spela för längesen, men det är som jag diskuterat med andra, har man hållt på med något i 6år så blir det förbannat svårt att bara sluta med det, det finns vissa känslor som har kopplade till spelet efter så många år.
Så nu blir väl att leta reda på nåt annat skoj att göra fram tills allt löst sig, annars så får jag väl göra en WoW detox och lägga ner det helt. xD

1 kommentar:

Sandra sa...

oj då, är det så illa, trodde du bara skulle ta en brake tills expanssionen kom ut. :(