onsdag 25 augusti 2010

Ensam hemma med småttingarna

Ikväll blir första kvällen själv med smått, Johan övernattar hos sin mor så han inte ska va helt slut när han åker hem.

Det har varit fullt ös hela dagen här, så när dom väl har däckat i nån timme så har det varit en jätteskön paus för mammsen. xD
Men dom är ändå helt undebart mysiga. Lilltjejen och lillkillen har turats om att ligga i mitt knä och dom passade båda två på att ta en lur på min mage när jag kollade på tv en stund, mysiga små gosingar. <3

Gottade mig precis med en god sallad och en film, inte för att jag fick äta ifred precis. =) Lillkillen verkar tro att precis allting är något jättegott till honom och han har suttit och stirrat jättemycket och gjort ifrån sig några ynkliga små pip.

Ska bli intressant och se hur natten blir när pappsen inte är hemma..


1 kommentar:

Anonym sa...

de ser helmysiga ut :)
När kommer det bilder från Tunisien då?
;)

/TEE