torsdag 26 augusti 2010

Påminnelse från min Tee =)

Jag och Johan var ju på semester i Tunisien nyligen och jag har inte haft en tanke på alla bilder jag tog när vi var där. xD
Så här kommer det lite bilder som jag tyckte visar på hur vackert och underbart det var där nere. <3 Längtar så brutalt mycket tillbaka!
Vi var ute på någon form av aktivitet varje dag! Tyvärr så missade vi bilder från några av dom men det jag har lägger jag ut. =)
Sen hade vi världens underbaraste människor som jobbade på hotellet, bara att lära känna dom gjorde halva upplevelsen, härligare människor får man leta efter. <3


--Våran siesta plats under ett olivträd, där satt vi nästan varje dag när det var som varmast med våra böcker och gottade oss med varsin öl och god mat. --


--Vi åkte ut på en piratbåt och njöt av havet, vilken upplevelse! Grillade färsk fisk, la ankar och så fick man bada(men det gjorde inte vi) och så fick vi se vilda delfiner. Tyvärr så var dom uppe så korta stunder så det var svårt att få bild på mer än ryggfenen.--




--Ut och köra fyrhjuling i öknen! Det gick undan så det blev faktiskt inte så många bilder xD, men roligt var det! --


--Så otroligt fint inne på hotellområdet, fanns så grymt mycket fina växter och havet var verkligen knallblått!! --











--Bamsing tonfisk som kocken styckade och grillade på plats, JÄVLAR va gott det var!!(Johans hand som jämförelse)--


--Ute på kamelkaravan, Johan på kamel och jag på häst--

Inga kommentarer: