onsdag 24 november 2010

Snart 10 år!

Ja precis som jag sa, snart 10 år med min älskade Johan!
Det känns verkligen inte som 10 år men det tar jag som ett gott tecken, att tiden flyger förbi när man är med den man älskar.
Jag är så otroligt lycklig att en sån underbar kille valt att vara med mig i så många år, jag vet ärligt inte vad jag hade gjort utan honom. Han kan få mig att må bra när jag är ledsen bara av att sitta bredvid mig, han säger underbara små saker som får mig att känna mig älskad och när han säger att jag är hans käring så blir jag nästan lite nykär. Förstår att det låter konstigt för andra, men lägg märke till att han säger "kär"ing och inte "kärr"ing. =)
Bara en dag kvar, så jag ska försöka skämma bort honom lite extra så han vet hur mycket jag älskar honom.

Till alla som läser så säger jag bara.. livet är för kort för att inte ha kärlek inblandat.. älskar du någon så säg det! Kämpa för den sanna kärleken och vänta bara inte på den med en "du duger så länge"..
Det finns en rätta för alla och vi finner den alla en dag. <3

Inga kommentarer: