torsdag 9 december 2010

Nu har jag slarvat igen

Jag erkänner att jag är ganska dålig på att hålla bloggen updaterad men jag får skylla migsjälv för då blir det ju bara fler saker som händer som jag glömmer nämna.

Jag och Johan har ju som sagt firat 10 år nu och det känns faktiskt lite overkligt att vi varit ihop så länge, men det måste ju vara ett gott tecken att det inte känns så länge. Tiden har verkligen flugit förbi!
Jag älskar min nöt mer och mer för varje dag, även efter 10 år <3

Vi hade ett vad som var tänkt att bli ett miniLAN men det blev mer en mindre hemmafest med några av oss framför varsin dator och resten framför rockband, men nu till helgen så tänkte vi försöka ordna ett ORDENTLIGT lan med oss riktiga spelnötter.
Cataclysm till WoW har ju kommit och jag tog ju med mig Sandra till midnatts releasen natten mellan måndag och tisdag. Hon hade inte en aning om att jag och Johan bokat ett exemplar åt henne så när jag gav det till henne så visste hon inte riktigt vad eller hur hon skulle bete sig,haha!
Hon är så jäkla underbar, hoppas bara hon verkligen fattar hur mycket vi tycker om henne. Min kära lilla syster <3


Hannah den lilla sötisen har gått och beställt sig en ny dator som hon hoppas få innan helgen så hon kan komma upp och spela, så då kommer den lilla rövlappen ha en bättre dator än jag, blä! =P
Nä, jag är jätteglad för henne att hon tar och unnar sig en ny dator!

Johan har fått ett jobb igen med! Jag är jätteglad för honom och han verkar må mycket bättre av att få börja jobba igen. Allt börjar äntligen falla på plats, nu är det bara jag som behöver få en bättre inkomst, haha!

Småmonstren växer så det knackar och har kommit in i den där underbara trotsåldern.. Blommor är roliga leksaker, vattenskålen är en plaskdamm, mammas orkidéer är skitkul att välta, sovtiderna ska anpassas till när dom tycker man ska eller inte ska sova, osv. Så nu hoppas jag den fasen ska passera fort.. men när dom håller sig lugna så är dom helt underbart keliga och gosar mer än gärna, dom är bra mycket smartare än man tror så dom vet när dom gör fel, nu ska dom bara koppla vad dom får och inte får göra.



Inga kommentarer: