onsdag 16 februari 2011

Happy valentines day!

Någon dag försenad. =)

Men jag hade en kort men mysig alla hjärtans dag, Johan jobbade tidigt skift och jag skulle jobba natt så vi hade bara ungefär 2 timmar tillsammans.
Men han va så otroligt gullig! För första gången på 10 år så hade jag inte skaffat vare sig kort eller blomma till honom och då kommer han hem med världens sötaste ros arrangemang! Första gången jag fått rosor av min älskling så det kändes väldigt speciellt! <3
Han lagade även en jättegod middag åt mig så vi fick våran romantiska middag innan jag skulle iväg, det ända som hade kunnat göra dagen bättre hade varit om jag var ledig, haha! Men jag är ändå jättenöjd och blev nästan lite nykär i Johans nyfunna romantiska sida. =)




Även kissarna har varit fulla av kärlek den här veckan. Lillkillen har snyggingposat för mig hela dagarna och lilltösen har varit som ett plåster. Så jag har ju inte kunnat låta bli kameran!




Sist men inte minst så måste jag ju skryta lite med min hemmagjorda jordgubbspaj. =)
Första gången Johan åt det och för nån som inte är en kak-fan så tog jag det som den största möjliga komplimangen man kan få när han tog paj två gånger! <3

Inga kommentarer: