måndag 26 juli 2010

Klar förbättring

Jag har nu insett att Nazze är borta för gott. Det enda jag kan hoppas på är att han fick sitt efterlängtade äventyr innan allt var över.
Älskar dig Nazze <3

Jag har sörjt så det räcker och blir över nu, så nu har jag lagt all min focus på lilla Piff och det har han verkligen inte klagat på. Han här t o m slutat att bitas like mycket som han gjorde förr, kanske för att jag är på honom 10timmar om dagen, haha! Stackarn.. han måste undra vad som hänt med hans lugna livsstil..

Semester resan är bokad och klar nu också! Det blir Tunisien i en vecka så det ska bli underbart att åka iväg och njuta av solen på en sandstrand med en kall öl i handen. =)
Brosan har ställt upp som "barn"vakt så han ska få pinas lite med en nattglad hamster ^^ mowahahaha..(!)

Inga kommentarer: