fredag 30 juli 2010

Yippie

Ok det ösregnar ute och blåser halv storm, men med tillräckligt mycket kaffe i blodet så kan man utnyttja situationen!
Springer runt som en stirrig ekorre och städar, haha, men det är ganska bra, det va massor med grejer som jag gått och tänkt på jätte länge som jag ska fixa och nu blir det äntligen av.. underbart! =)
Hinner iofs knappt börja med en sak innan jag kommer på nåt nytt att göra, så nu ska jag bara försöka få klart allt så jag inte bara kommer halvvägs..
Gå till återvinningen får iofs vänta tills imorgon för jag har ingen lust att gå ut i det här vädret..

Gubben köpte en ny kamera inför resan igår så nu blir det nog en hel del bilder som kommer med här i framtiden, har äntligen nåt att ta bra bilder med nu! woho!
Men inga bilder idag antagligen om jag inte får för mig att ta några kul lite senare.

Imorgon blir det utgång med några godingar! Får dock inte med mig alla mina älsklingar, men jag får försöka få ihop nåt sånt fler gånger.. ni vet allt vilka ni är sötisar! <3Nu ska jag hinkar i mig resten av mitt kaffe och fortsätta städa.. inte för att jag behöver mer kaffe(gubben säger att jag inte får dricka mer) men det hjälper för att få upp farten lite, haha!Perfekta exemplet på hur jag blir! =)

http://www.youtube.com/watch?v=YmCjMRAzCiE

Inga kommentarer: