torsdag 4 mars 2010

Ibland vill man bara skjuta vissa

Ja det började som en lite halvdålig dag med att jag vaknar med världens täpptaste näsa, skrikande huvudvärk och varm som en öken i sommaren.
Så jag tänkte att det va lika bra att stiga upp ur sängen och få i mig lite kaffe, med lite tur så kanske huvudvärken släpper om jag öppnar balkongen och släpper in lite luft. men tji fick jag när jag startade datorn och skulle logga in på mitt WoW konto(World of Warcraft) och ja, jag är en sån nörd som spelar dygnet runt om jag får. Mitt konto var kapat!! Någon hade tagit sig tid att under 6 timmar lista ut mitt lösenord, betala pengar för att skaffa en verfikations funktion och gett sig på mitt konto med att länsa det på allt guld dom kunde få tag i, slängt eller sålt all gear som jag slitit som ett djur för och allmänt fuckat upp allt! Dom hade t om tagit sig tiden att omspecca min pala från prot till retri.. jag menar vem fan gör sånt?!
Är det så dom farmar guld för att sälja så ska jag personligen spöa skiten ur alla jag känner som köper guld och kalla dom tjuvar..

Sen undrar jag hur människor är funtade när dom håller på såhär?? Dom rånar ju tekniskt sätt folk eftersom vi först betalar för spelet och sen betalar månadsvis för att få spela det..
Jag tycker bara att ni som håller på att hacka, g-farma på andras kapade konton och beter er som allmänna svin.. ja ni kan gå o dö eller så kan ni komma till mig så ska ni få så mycket spö så ni får uppleva pappas pungsäck igen.. fattar ni inte den så ska jag visa er vad jag menar..!!

Obs.. jag fick tillbaka det jag förlorat på ena servern av blizzard men förlora allt på en annan, så ibland är man tacksam att man betalar den där månadsavgiften så man får en vettig chans att fixa sånt här.. men allt dom hann sälja på ah är ju borta tyvärr..

1 kommentar:

Anonym sa...

pappas pungsäck, hahah!
Jag förstår din argrissivitet, hade varit rasande!

/T