tisdag 2 mars 2010

Rastlös dag

Ja då sitter man här igen.. Känner mig nästan lite sorglig som sitter inne när solen äntligen tittar fram för första gången på evigheter.
Ska kanske ringa syrran lite senare och se om hon vill fika med lite kaffe och bulle. Men har ju vart bekväm och skaffat såna där frysta bullar man kör i ugnen i 5min så är det som nybakat, kanske ska skoja och säga att jag bakat själv? haha!

Jobbade hela fredag och lördag så det hände inte så mycket i helgen, men som tur är så blir det ju en del pengar när man jobbar såna dagar, så jag får väl leva med tanken att jag blir glad på nästa lönedag. =)

har fått någon konstig smärta i min högra handled också, det känns inte riktigt som en stukning, vridning eller inflammation, gör mycket mer ont än så.. =/ Får vänta och se, men gör det ont i mer än 2 dagar till så får jag ringa vårdcentralen och fråga.

Funderar på om jag ska göra pannkakor till middag idag, men jag har en tendens att alltid göra för många. xD
Men då har man ju iofs till frukost imorgon, smart jag kan vara ibland va? *skämt*

2 kommentarer:

Anonym sa...

åh så gott med pannkakor!!!!
Det är inte musarm du fått? *fniss

Ta hand om dej min kära!

/butter buttran

Krumbles sa...

Haha! Ja vem vet ;) men jag vet inte riktigt om det sätter sig just i handleden, sen har jag ju redan en sån där ergonomisk mus som jag styr med fingrarna ^^