fredag 5 mars 2010

Kundservice FTW!!

Ibland älskar jag kundservice tjänster mer än nånsin!!
Mitt WoW konto blev ju som sagt återställt, men perfekt tajming efter det så kapades mitt hotmail konto.. blää.. som tur är så kände jag på mig nåt lurt så jag skapade mig en ny säkrare mail som jag ändrade alla konton till.. och detta precis innan min hotmail blev hackad!
Jag kontaktade kundtjänsten på hotmail och fyllde i alla uppgifter och berättade vad som hade hänt under det senaste dygnet med alla mina konto, m.m. och dom var såna änglar att dom hjälpte mig att återställa alla lösenord så jag kunde komma åt allt igen. Jag <3 kundservice!

Så med detta som en svår läxa säger jag till er ALLA, uppdatera era lösenord regelbundet!! Samt se till att all info på eran konton stämmer, så ni inte har en hemlig fråga ni glömt svaret till eller har ett postnummer från när ni bodde hemma för mååånga år sen.. xD
Ni kommer tycka det är värt den lilla mödan den dagen nåt sånt här händer er.. det krävs så lite för att ställa till så mycket.. *suck*

Men idag ska jag vara glad. Det blir fredagsmys med sushi och gott att dricka ikväll, sen kanske jag kan få gubben min till att vi ska bjuda över några(ni vet vilka ni är ;) va beredda!).
Hoppas ni alla får en härlig fredagskväll, och än en gång så säger jag... ta hand om era lösenord och konton!!

Inga kommentarer: