fredag 26 mars 2010

Underbara älskling!

Har en underbar dag med en underbar älskling <3
Vakna tidigt i morse och fick åka på ett möte på jobbet, men sen var det iväg till knalleland och strosa runt med min älskade man. Födelsedagspresents jakten till våra två vänner(som lyckas fylla år med några få dagars mellanrum) var i full gång, men vi visste redan på ett ungefär vad vi skulle ge dom. Nu avslöjar jag inte här vad den ena ska få eftersom han inte fått den än, men min älskade syster fick ett nytt head-set till datorn så hon kan spela och prata med oss andra utan att låta som en datoriserad chipmunk. hahaha!

Sen så har jag och gubben bara haft en allmänt skön kväll med ompyssling av varandra, pimplat lite vin, skrattat och drömt oss längtande till våran semester i solen som vi så gärna vill ta.
Så nu har vi båda färgat håret och gjort oss riktigt fräscha och nyskapade, kändes som om det behövdes..
Så nu är mitt blonda borta och jag är åter igen tillbaka till mitt älskade brun/röda <3 önskar det hade varit min naturliga färg.. *suck*

Men nu ska jag återgå till myset och krypa ner bredvid gubben i soffan, behöver ladda med myspys så jag står mig hela 14-timmars passet på jobbet imorn.

Inga kommentarer: