tisdag 9 mars 2010

Sjukling bakar frallor!

Ja jag vet att jag är lite knasig i skallen, men jag blev så helt inställd på att jag skulle baka frallor idag, så då blev det frallor. =)
Men jag va faktiskt så duktig att jag bakade frallor som är nyttiga, alltså inte vitt bröd om ni trodde det, men dom smakade jättegott faktiskt!

Älsklingen börjar bli bättre nu, han nyser mindre och verkar allmänt lite piggare.. men nu känner jag att jag håller på att åka på något istället.. och med min normala tur så vänder väl jag en vanlig förkylning till lunginflammation eller bihålleskit som vanligt.. att jag alltid ska vara värst va? xD haha!
Så nu kör jag undersköterske käring här och tvingar migsjälv till en massa vätska, vila och hålla mig varm.. men ni som känner mig vet ju att så blir det inte ;) här är det fullt ös medvetslös som gäller!

Va iväg en sväng och handlade igår så vi skulle ha mat hemma(jag man måste ju skaffa mat även om man är krasslig), och självklart så kunde jag ju inte låta bli att hoppa in på djuraffären! Vi köpte godis till tjockis och smocken för hela 10kr, wow!
Och så såg vi en liten guldhamster som inte kunde vart mer än kanske någon månad och herreguuud!! va söt han var!! Helt annorlunda från våra små dvärgar.. t om gubben tyckte att han var jätte söt och charmig och det kan vara nåt för oss den dagen våra älsklingar går bort. Man ska ju inte skaffa nåt nytt mednas dom fortfarande lever, vet ju att dom inte har särskilt länge till så jag ska fokusera helt på dom när det kommer till kel och bortklemning. <3



--Överst:Smock(Piff)--|--Nederst:Tjock(Puff)--

Inga kommentarer: