torsdag 11 mars 2010

Skruttans förkylning!

Ja då har man inte varit särskilt duktig på att ta hand om sigsjälv och nu får jag stå mitt kast.. näsan är igentäppt och rinner, huvudet känns som det är fyllt med bomull och ansiktet känns svullet och gött..
Jädra förkylning!

Men annars så är allt faktiskt ok, visst grannen spelar sin jalla jalla musik på högsta volym igen och jag sitter och genuint överväger att gå och hälsa på med gjutgärnspannan.. men då blir det väl mig hela felet hamnar på.. xD
Tror iofs inte han är helt ok i huvudet, härom dagen så stog han och låste, låste upp, låste, låste upp dörren i säkert 10min, visste inte om jag skulle skratta ihjäl mig eller om jag skulle gå ut och fråga om han behövde hjälp. =)

Nu hade det suttit väldigt gott med lite soppa faktiskt, men jag har verkligen ingen ork att gå bort till affären, jag hade iofs säkert vinglat ut i gatan så som skallen snurrar, så jag stannar nog hemma. Kanske älsklingen har med sig nåt i soppväg hem ikväll efter jobbet som förlåt för att han smittat mig! =P

Inga kommentarer: