torsdag 25 februari 2010

Mera bas för fan!

Ja nu är man på sånt där "jag vill spela hög och hård musik så grannarna blir rädda och flyr" humör.. men nu är det ju änna lite sent för mig att börja. Jag får nöja mig med att sitta med fötterna på baslådan och låtsas att det är jätte högt.

Har haft en lite dåligt dag idag och nu känner jag mig hemsk att det har märkts på mig. Både systrarna har vart lite oroliga och Blomman ringde mig och pratade bort nära på en timme bara för att ge mig annat att tänka på <3 Sötaste du!

Jo det kan ju vara bra att säga att min älskling till karl har döpt mig och mina syrror till Power Puff Pinglorna.. Det har vart mer än bara ett sammanträffande vi faktiskt har dykt upp iklädda perfekta färger för våran pingla och våra personligheter matchar ganska perfekt, ändå ner till saker vi brukar vräka ur oss, haha!
Så vi är numera kända för min gubbe som Blomman, Bubblan(jag) och Buttran, och då har ju vi självklart döpt honom till Proffesorn.
komiskt nog så är ju bubblan yngst, men i verkligheten är jag äldst, ändå så behandlar mina söta pinglor mig som en lillasyster.. börjar bli orolig att dom ska börja klä mig i dockkläder och snurra in mig i bubbelplast.. (Jag är som många vet OTROLIGT klantig och slår mig väldigt ofta på dom konstigaste och dummaste sätt).
Bäst är ju när jag är så uppspelt och snurrig att jag springer rakt in i stängda dörrar.

Nu blev jag lite glad av att tänka på alla våra "äventyr" som pingelgänget. Saknar våra små upptåg och helknasiga idéer, eller t om ännu bättre, dom gångerna vi ska ut på krogen och roa oss.. börjar med att förfesta hos nån, glömmer bort klockan när vi gör oss iordning och sen när vi ska kolla när bussen ska gå så är klockan närmare 3 på morgonen! hahaha!! Då tror jag man har roligare tillsammans hemma än om man faktiskt skulle kommit ut.

nu känns det här mer som ett inlägg som riktar sig enbart till mina pinglor, men det är säkert nån mer som tycker det är fascinerande att läsa lite om våra knasiga upptåg.
Jag älskar er tjejer! Livet hade varit sååååå tråkigt utan er!

1 kommentar:

Anonym sa...

hihi, puss!
efter regn kommer solsken!

/Buttran