söndag 21 februari 2010

Inte som man tänkt sig..

Men kvällen blev lyckad ändå. Älsklingen skulle komma hem från en hel vecka i gbg, men det satte ju självklart snön stopp för.. gaaaahh!!!
Men jag har tur som har min lilla räddare i nöden.. min underbara lilla tomte till syster som kommer hit och lanar lite med mig, dricker 3.5% öl och och skrattar iväg med mig hela natten! Underbaraste du <3

Ja det hade ju vart mysigt att få hem gubben men jag ser ju hellre att han sitter säkert och inte kör av vägen eller chansar och kanske blir sittandes i en snödriva.

Puff har iaf bestämt sig för att matte är inte skit värd och har deppat ner sig trots att jag mutat honom med allt möjligt gott jag kan hitta här hemma. Ja ja, han ändrar sig väl sen när husse kommer hem igen.

Snö, snö och ännu mera snö..nu räcker det!!! Om ingen får för sig att vara givmild ocg ge mig en pulka, så tror jag att jag skriker.. det finns inget bra med snö om man inte får åka pulka eller ha snöbollskrig.. finns det verkligen nån som tänker säga emot?? ;)

1 kommentar:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.