fredag 19 februari 2010

Ja då var det fredag igen..

Betyder det här att man ska behöva släpa t sig i snöstormen? Nä..! Jag sitter bra här framför datorn och drömmer mig bort i den virtuella världen också mer känt som WoW!
Ja, om ingen har lyckats lista ut det än så är jag en liten datanörd och stolt över det.

Har precis hittat en gäng med killar som faktiskt går att han en konversation med! och som inte blåser upp som idiotiska hormonhöga vulkaner. Det bästa är att om man bara låter bli att nämna att man är tjej så slipper man allt det här patetiska raggandet. Jag menar.. grabbar.. seriöst, ni vill sitta och ragga som små blå på någon bara för att ni får reda på att dom har tuttar och inte har en snabel mellan benen.. då kan jag inte direkt anklaga nån för att han höga standarder.
Men good luck får jag väl iaf hälsa er.

Nä nu ska jag inte bli på bitter humör idag igen, sånt sparar vi till när jag har en saftigare debatt på G.

Det får istället bli ett glas vin och lite mer filosoferande. Usch vad hjärnan går på högvarv när gubben inte är hemma. Idag fick jag ännu fler genialiska idéer, tack och lov säger jag bara att det är dåligt väder så jag inte går ut och påbörjar alla projekt, haha!
Den här gången fick jag för mig att jag skulle starta ett djurräddnings center. Hade inte vart helt fel egentligen, men som alltid så låter det ju självklart bättre i huvudet än när man sen ska ut och faktiskt göra det.

spotify går på högvarv, snön yrar utanför, vinglaset börjar bli tomt och jag är rastlös. Snart blir det nog att lyfta på luren och terra syrran en stund. Hon brukar vara bra på att lugna mig. Eller så ställer jag mig och bakar en kladdkaka.. hmm.. jag sa ju att det inte va bra att lämna mig hemma ensam =)

Inga kommentarer: