fredag 19 februari 2010

Jaha ja...

Jaha, då läser man allt om hur man ska skapa sig en lyckad blogg
och blaha blaha..
Allt låter så snurrigt och känns som att det ska vagga in så många
som möjligt till att tro att dom kan tjäna multum och bli nästa
bimbo kändis som får springa på kändisevent och göra bort sig totalt i skvaller tidningarna..
Nej tack, folk får hellre läsa om mig som den där som kritiserar bimbos och håller fötterna på jorden.
Nej jag är inte bitter, jag har bara en kass dag.
Tackar som frågar.

Vad gör man när man har en gnagande bitterhet som man
inte vet vart det kommer ifrån och är allmänt förbannade på allt
(ja, även på kudden, som dessutom fick stryk hela morgonen)..
Undrar om det är ett problem som kan lösas med nåt så enkelt som choklad..
Ja då behöver vi inte ens fortsätta gissa på vad det handlar om.
Men då återstår det att bli förbannad på sigsjälv för att man inte lyfter sitt tunga arsle från datastolen och tar den där lilla promenaden bort för att köpa en chokladbit för 5 spänn på netto..
gaah!

3 minuter senare..
Lugn igen, nu har jag gått 4 varv i lägenheten och svurit på grannens dammsugare..
då försvann en massa bitter.. blä*
Konstigt hur man kan pendla såhär mellan humören, ena stunden vilja slå ihjäl allt och alla och sen bara sitta som ett fån och undrar om vart fasen kom det där ifrån..
Synd bara att jag inte hann ta fram dammsugarn, det går så jäkla fort att städa när jag är sådär arg.
hahaha!

Inga kommentarer: