fredag 19 februari 2010

Nä detta va ju inte bra..

Inser nu att jag kommer pilla halvt ihjäl mig med den här bloggen, haha!
Sen vill jag skriva en massa grejer, men hälften av allt skulle säkert inte intressera någon..

Har kört full rulle hela dagen med en massa grejer, vet inte vad som tagit åt mig, har bara nåt konstigt begär av att sysselsätta mig till tusen.. haha!
Jag har bäddat rent, diskat, dammsugit tagit en promenad, fixat en blogg och haft minst två ilske utbrott på ingenting.
Jaja, jag får väl se det från den ljusa sidan att allt som ska göras blir gjort, men nu är jag rädd att jag inte ska kunna somna.. =/

Sen är det ju lite farligt när gubben inte är hemma och man får tid att sitta och filosofera.. nu har jag kommit på en massa konstiga idéer och upptåg, som tur är så har jag inte råd att starta nåt av projekten, haha! Tur i oturen kan man väl säga.

Puff(min hamster) har vart ultra kelen idag av nån konstig anledning, han brukar bara bry sig om mat och att man säger "godmorgon tjockis" sen är allt bra, men idag räckte inte det.. han klättra som en blådåre på sidorna för att få uppmärksamhet och sen när jag plocka upp honom så låg han platt fall i min hand och jag kunde nästan svära på att han rulla bak ögonen i njutning när jag pilla på honom.. haha, han är bra knäpp den där ibland! Sen fick han följa med på min axel ut i köket och få lite färsk spenat och tjuvsmaka på min juice, snacka om en lycklig liten tjockis, inte konstigt att han är rund som en boll. haha!!


Inga kommentarer: