onsdag 24 februari 2010

Värsta dagen på månaden xD

Dagen innan alla löner kommer, men nu får ju jag iofs ingen lön den här månaden utan jag får vänta till nästa, blä.. =P
Så jag blir ju inte precis lyckligare imorgon, jag ska bara lösa problemet att ta mig till och från jobbet på fredag och lördag. Sen favorit problemet idag är att lyckas skrapa ihop lite pengar så jag kan handla toapapper och nåt att äta, tror inte magen blir så glad på bara kaffe och pasta. =P
Men men det ordnar sig nog, jag brukar bli rätt uppfinningsrik när det behövs.

Annat än det så har jag en ångestdag i allmänhet, och åter igen så vet jag inte varför. Det kanske blir så när det är för lugnt runt mig eller att jag får för mycket tid att tänka. Ska bli underbart och jobba sen så man kanske kan få slänga tankarna i ett hörn här hemma för en stund.

Har funderat mycket på hur andra reagerar på saker idag. Hur alla blir så griniga och sura när man inte gör som dom vill eller inte svarar på deras "status" på t ex. facebook och tycker synd om dom.
Själv när man har problem eller bara rent vill eller behöver prata med någon så är alla som bortblåsta, upptagna eller har inte lust att prata om andras bekymmer.
Jag ska nog försöka bli en bittrare och elakare människa för det ger ju ingen direkt bra respons på att alltid ställa upp eller finnas där för andra..
Nu jävlar svängde jag allt runt va?! Eller är det bara för att alla vet att jag inte har det i mig att bli så elak? =p
Nä ni har nog rätt, jag är för snäll av mig för att verkligen bli en bitterfitta..
Men må dåligt kan jag allt göra och då vill jag bara ha nån att beklaga mig hos, precis som alla andra gör hos mig. =P
Sug på den ni!

Inga kommentarer: