tisdag 23 februari 2010

Solen!

Det va helt underbart att gå upp i morse och se att solen va framme, nu sitter jag och tittar när istapparna utanför vardagsrumsfönstret smälter bort droppe för droppe.
Funderar på om jag ska gör mig lite mer kaffe eller om jag ska lägga mig och vila i soffa en kort stund, men det känns så dumt att missa solljuset, man vet ju aldrig när det kommer igen..

Idag är jag lugnare än vanligt och bara det faktumet gör att jag känner mig stressad, haha! Det är nåt allvarligt fel på mig tror jag. =)
På fredag ska jag iaf få jobba så jag får komma hemifrån lite. Jag ska stå på COOP och promota munskölj. Vi får väl se hur poppis det nu kommer vara vid chipshyllan på en fredag, haha!

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, det går inget vidare bra på tv, jag har ingen jätte lust att spela nåt och det är ingen skoj att tjöta med som är online eller vid datorn. Nä det blir nog att jag vilar mig ett tag, vem vet det kanske t.o.m. händer nåt kul när jag gått från datorn så kan jag skvallra om det sen. Men fasen vad jag blev optimist helt plötsligt, haha!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej gumman! Hoppas du fick dej lite solljus utomhus!
Jag själv tog en timmes promenad hem från sjukhuset där vi haft föreläsning hela dagen.
Miss you /T